برکه نقره ای

سیلوارنا

برکه نقره ای

سیلوارنا

آخرین کلمات

تا به حال فکر کردین آدما در موقعیت های مختلف قبل از مرگ ... آخرین جمله ای که به زبون می آرن چیه؟

روی ادامه مطالب کلیک کنید. 

آخرین کلمات یک پلیس: شش بار شلیک کرده... دیگه گلوله نداره.

آخرین کلمات یک جلاد: باز این تیغه ی گیوتین گیر کرد.

آخرین کلمات یک جهانگرد: این مار رو می شناسم...  سمی نیست.

آخرین کلمات یک دوچرخه سوار: نه خیرم...  حق تقدم با منه .

آخرین کلمات یک چتر باز: پس چترم کو؟

آخرین کلمات یک خبرنگار: بله همونطور که می بینید، سیل داره به طرف ما میاد و . . .

آخرین کلمات یک خلبان: بینم... چرخها باز شدن یا نه؟

آخرین کلمات یک خون آشام: نه بابا... خورشید یک ساعت دیگه طلوع می کنه .

آخرین کلمات یک داور: نه خیر... آفساید نبود .

آخرین کلمات یک دربان: مگه از روی نعش من رد بشی . . .

آخرین کلمات یک شکارچی: مامانت کجاست کوچولو؟

آخرین کلمات یک غواص: نه این اطراف کوسه وجود نداره . . .

آخرین کلمات یک دیوانه: من یه پرنده ام . . .

آخرین کلمات یک قصاب: اون چاقو بزرگه رو بنداز اینجا . . .

آخرین کلمات یک فضانورد: تا یک ربع دیگه هم هوا دارم . . .

آخرین کلمات یک قهرمان: کمک نمی خوام...اونا فقط سه نفرن . . .

آخرین کلمات یک کاراگاه خصوصی: قضیه روشنه... شما قصد قتل منو داشتید...

آخرین کلمات یک گروگان: من که میدونم تو عرضه شلیک نداری .

آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه: این آزمایشکاملاً بی خطره . . .

آخرین کلمات یک خنثی کننده بمب: این سیم رو هم قطع کنم دیگه تمومه . . .

آخرین کلمات یک معلم رانندگی: اوه نه! چراغ قرمزه... نگه دار!

آخرین کلمات یک ملوان: من چه میدونستم باید شنا بلد باشم؟

آخرین کلمات یک پزشک: راستش تشخیص اولیه ام اشتباه بود... بیماریتون لاعلاجه!

آخرین کلمات یک انسان عصر حجر: توی این غار چیه؟

آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک: گفتی تا چند بشمرم؟...

آخرین کلمات یک ملوان زیر دریایی: من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم . . .

آخرین کلمات یک بیمار: مطمئنین که این آمپول بی خطره . . .

آخرین کلمات یک الکتریسین: خب... حالا روشنش کن . . .

آخرین کلمات یک بندباز: نمیدونم چرا چشام سیاهی میره!

نظرات 14 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

خیلی جالب بود عزیز دلم
مرسی

نظر لطفته ممنون

روحا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام
آخرین کلمه مهمان وبتون : موفق باشی

آخرین کلمات من به مهمان:متشکرم عزیزم

مینو شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

پستت خیلی جالب بود

سینا شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

باحاله
باید برم تصمیم بگیرم که آخرین کلمه زندگیم چی باشه

میثم شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

خبرنگاره بامزه بود

روحا شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربان
من دوباره اومدم اما چون آپ نبودی دوباره می گم
آخرین کلمه من : سخن ات سبز و دلت خرم باد

منتظر لطف شما در بلوط هستم
موفق باشی

روحا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام
به پیش روی من تا چشم یاری می کند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا دلم تنهاست

موفق باشی
منتظر لطف شما در بلوط هستم

شادان سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
بامزه بود.. مرسی

سعید سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

خسته نباشی
قشنگ بود

روحا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون
اول از لطفت ممنون
دوم اینکه نشونه آدمهای بافرهنگ و خوب اینه که دیگران رو خوب می دونند کامنتهات نشون می ده که هم مهربونی هم آدمی هستی با افکار بلند

موففففففففففففففففففففق باشی

مریم شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟؟
بلاگ خوبی داری
دوس داشتی به من هم سر بزن
راستی نظرت رو درمورد تبادل لینک هم بهم بگو
فعلا.....
************************************

روحا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون
از شرار نفسش بود که سوخت
مرد چوپان به دل دشت خموش
وای آرام که این زنگی مست
پشت در داده به آوای تو گوش
امیدوارم هر روز دریچه ای به فردایی روشن داشته باشی

در انتظار لطف شما هستم

علی فقیه موسوی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام مریم
من علی فقیه موسوی هستم
مریم تو واقعا ماهری
راستی اسم اصلی تو لیلا است



با تشکر

خداحافظ

ممکنه شما اشتباه گرفته باشی...
چون اسم من مریم هستش
ممنون از لطفت

روحا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون............فقط همین...............
با حضور گرمت منو دلگرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد